Regulamin opinii

Data publikacji 15 Stycznia 2024 r.

CEL:

Zależy nam na Pana/Pani opiniach i starannie dbamy o to, aby były one oparte na rzeczywistych doświadczeniach naszych klientów. W przypadku opinii nieprawdziwych bądź wulgarnych zachowujemy sobie prawo do ich niepublikowania.

Niniejszy dokument reguluje zasady dodawania, publikowania oraz weryfikowania opinii dotyczących towarów lub usług oferowanych przez Sprzedawcę.

 

DEFINICJE:

  1. Opinia – udostępniona w Serwisie bądź mediach społecznościowych Sprzedawcy subiektywna ocena lub wyrażenie zdania na temat konkretnego towaru lub usługi, oparte na osobistych doświadczeniach Klienta. 
  2. Wizytówka Google – publiczny profil Sprzedawcy, który jest wyświetlany w wynikach wyszukiwania Google oraz na mapach Google.
  3. Serwis – strona www / sklep internetowy w domenie www.cbeebackgrounds.pl
  4. Sprzedawca – CBee Backgrounds Studio Olimpia Davies ul.Wojciecha Kossaka 21/7 59-920 Bogatynia NIP 6151784801 REGON 356757871.
  5. Klient – osoba lub firma, która nabywa towary lub korzysta z usług oferowanych przez Sprzedawcę.

 

ŹRÓDŁA OPINII:

  1. Opinie prezentowane w Serwisie oraz w mediach społecznościowych pochodzą między innymi z niżej wskazanych źródeł:
  • z usługi Opinie udostępnionych w Serwisie,
  • wiadomości przesyłanych bezpośrednio przez formularz Serwisu lub w komunikacji e-mail,
  • z wizytówki Google,
  • z profili na platformach w mediach społecznościowych, w tym z wiadomości prywatnych, komentarzy pod postami.
  1.  
  • Klienci mają możliwość pozostawienia opinii na temat zakupionych towarów czy usług. Mogą ją wystawić za pośrednictwem usługi Opinie w Sklepie bądź wizytówce Google. Klient ma też możliwość wysłania do Sprzedawcy wiadomości prywatnej w mediach społecznościowych, wiadomości e-mail bądź za pośrednictwem innego środka komunikacji, o jego opinii na temat zakupionych towarów czy usług.
  • Sprzedawca nie wykorzystuje opinii, które zostały kupione bądź sponsorowane. Nie ma również prawa do publikowania lub zlecania publikacji fałszywych opinii lub rekomendacji, ani do zmieniania istniejących opinii lub rekomendacji w celu promowania swoich towarów lub usług. W ostatniej sytuacji Sprzedawca udostępnia wybrane przez siebie opinie w Serwisie www.cbeebackgrounds.pl oraz w jego mediach społecznościowych.

 

JAK SĄ WERYFIKOWANE OPINIE?

  1. Sprzedawca zapewnia, że opinie użytkowników/Klientów są weryfikowane przez niego i pochodzą od osób, które korzystały z usług bądź towarów Sprzedawcy.
  2. Opinie prezentowane w Sklepie www.cbeebackgrounds.pl /mediach społecznościowych są weryfikowane przez Sprzedawcę w ten sposób, że jeśli Sprzedawca ma wątpliwości co do autentyczności opinii, które są dla niego niezrozumiałe lub budzą podejrzenia, iż nie pochodzą od jego Klientów – kontaktuje się z ich autorami. Następnie Sprzedawca porównuje dane osobowe udostępnione w ramach wystawiania opinii z danymi i informacjami posiadanymi przez Sprzedawcę na temat Klientów, którzy dotychczas korzystali z jego z towarów lub usług.
  3. Kupujący powinien formułować opinie w sposób rzetelny, uczciwy i merytoryczny, w miarę możliwości poprawny językowo oraz bez używania wulgaryzmów i innych słów powszechnie uznawanych za obraźliwe.
  4. Zakazane jest zamieszczanie opinii:
  • bez uprzedniego skorzystania z towarów lub usług Sprzedawcy;
  • na temat towarów lub usług, których Klient nie kupił;
  • wypełniających znamiona czynu nieuczciwej konkurencji w rozumieniu art. 3 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji;
  • wulgarnych, obraźliwych, a przede wszystkim nieprawdziwych;
  • przez opłaconych Klientów, w szczególności w celu sztucznego podwyższenia / obniżenia oceny towaru lub usługi.

 

USUWANIE OPINII

  1. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do niepublikowania oraz usuwania opinii, które są wulgarne, obraźliwe, a przede wszystkim zawierają nieprawdziwe informacje lub są w inny sposób sprzeczne z prawem.
  2. Sprzedawca zapewnia, że nie usuwa negatywnych opinii jedynie ze względu na niezadowolenie Klienta. 
  3. Klient ma prawo w każdym czasie usunąć bądź cofnąć zgodę na udostępnienie jego opinii.

 

DANE OSOBOWE

  1. Przetwarzanie danych w celu wysłania e-maila z prośbą o ocenę Sklepu i/lub towaru odbywa się na podstawie art. 6 ust. 1 lit f) RODO, w usprawiedliwionym celu administratora danych (Sprzedawcy), którym jest doskonalenie oferty i/lub towaru i/lub Sklepu poprzez gromadzenie rzetelnych opinii o nich przez właściciela Sklepu.
  2. Dane osobowe Kupującego, w szczególności jego adres e-mail, nie są udostępniane innym osobom lub podmiotom, a służą jedynie weryfikacji, czy osoba dokonująca oceny jest faktycznie osobą, która zamówiła dany towar, i są one przechowywane wyłącznie do wiadomości Sprzedawcy.

 

REKLAMACJE

  1. Klient ma prawo do złożenia reklamacji.
  2. Wszelkie reklamacje można przesyłać na adres poczty elektronicznej: olimpia@cbeebackgrounds.pl lub adres poczty tradycyjnej: CBee Backgrounds Studio Olimpia Davies ul.Wojciecha Kossaka 21/7 59-920 Bogatynia
  3. Reklamacja powinna zawierać dane umożliwiające identyfikację Klienta (imię i nazwisko, adres do korespondencji, adres e-mail), przedmiot reklamacji oraz żądania z nią związane.
  4. Rozpatrzenie reklamacji następuje w terminie 14 dni od dnia złożenia kompletnego zgłoszenia reklamacyjnego przez Klienta.